Lördag

Dagens måsten är gjorda och nu väntar en väldigt lugn kväll. Ska plugga lite teori och sen ska jag kolla på film.

Träffade Kerstin och Johannes förut och fikade och det är inte många dagar kvar nu tills bebisen ska ploppa ut. Så himla mysig att få träffa dem sen när de kommit hem från BB och att få hålla en till bebis i famnen, tänk att jag snart har 2 små bebisar i min närmaste krets! Helt otroligt :)
Det blir nog 3 inom närmaste tiden, men änsålänge har jag bara hört rykten, värsta babyboom! ^^

Nu ska jag ta mig i kragen och öppna böckerna för att lära mig lite vägmärken.
Hoppas ni alla får en härlig lördagskväll!
kram


 

Man blir lite sugen på en mini-Julia men först ska jag öva lite på andras bebisar ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0