Nu börjar jag tröttna på min mage!

Det är så skönt nu när det inte kommer nå mer kräk eller annat otrevligt ur mig men min mage bråkar fortfarande! Jag går omkring som en uppblåst ballong och min mage är nu stenhård istället. Jag vräker i mig russin och dricker ramlösa nu så det ska lätta lite :P

Annars var jag nere på stan idag med Micke, vi köpte paket till Sabina som vi ska fira imorgon och sen fikade vi. Beställde in min favvo focaccia med fetaost men fick inte ens i mig hälften, undrar om magsäcken har krympt till mini..
Fortsatte gå en stund efter fikat och hittade en kjol på H&M, nytt puder och sen mat från Netto.

Nu kollar jag på tv medans Micke och Rille spelar vid datorn.
Det blir en lugn fredagskväll med tv och ännu mer russin.
Imorgon blir det kalas och då ska fan magen sköta sig!

Ha en soft kväll!
kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0