Nu börjar min långhelg!

Jag har slitit som ett djur på jobbet och är helt slut, samtidigt har det varit riktigt kul och det är nu som man känner att man kommer att sakna kollegorna och all fart när jag i februari lämnar MAVA. Jag har haft sån tur nu när det gäller jobb!

Jag är nu ledig fre-sön och det ska bli så skönt. Ikväll myser jag med Micke eftersom jag ska åka till mamma&pappa imorgon.  Vi ska snart duscha och sen krypa ihop i soffan och titta på film. Kvällens middag blir hämtpizza då vi inte har nån lust att laga ihop nått. Sen ska jag gå och lägga mig tidigt så jag är utvilad och pigg tills imorgon :)

Ha en mysig kväll!


 

Mitt fina klätterträd hos mamma&pappa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0