Söndag 9:e januari

Vi hade en riktigt härlig kväll igår hemma hos Sabina&Gustav!
Började kvällen med att köra Lips, alla sjöng mer eller mindre vackert men jag måste köpa antingen Lips eller singstar, det är ju askul! Vi körde sen "Band" och det gick väl sådär, jag har ingen känsla alls för instrument men det var kul ändå! Vi drack, käkade en massa chips och dansade :)
Vid midnatt skjutsade Amanda in oss till stan och vi hamnade på Riva!
Där dansade vi som galningar och vid 12slaget firade vi Sabina som nu fyllde 25 år :D

Gick hemåt lite tidigare och avslutade kvällen med rostmackor och Ramlösa, perfekt bakismat ^^

Idag ska jag jobba kvällspasset på MAVA, har missat 2 pass då jag var magsjuk så det ska bli skönt att jobba lite igen. Imorgon måndag är jag ledig och då ska jag ner till körskolan för att anmäla mig till körkortsteori, måste komma igång nu! Senare blir det att handla och sen tvätta.

Nu ska jag duscha och sen göra mig redo för jobb.
Ha en soft dag!
kram



Underbaringar på Riva!


Kommentarer
Postat av: sabina

helt underbart !

2011-01-10 @ 12:48:23
URL: http://teoteoteo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0