Torsdag eller vänta tisdag!

Den här dagen har varit lång! Om jag gick och la mig i sängen nu så skulle jag somna på 1 sekund. Jag hör nästan hur sängen ropar på mig..
På jobbet var det full rulle men samtidigt kul, vid 3 när kvällspersonalen kom så satte jag mig för första gången och där stannade jag tills jag gick hem, va helt slut! Efter jobbet hann jag ligga i soffan 1 timme och sen var det dags att kicka igång kroppen med ett medelpass på Friskis. Det var riktigt skönt att röra på sig och känna att man vart alldeles varm och svettig ända in till skelettet :)

Nu sitter jag och väntar på att Micke ska vakna, vill åka och handla så jag kan fixa matlåda tills imorgon. Ska prova att laga ihop en varm bulgursallad med fetaost och bönor, låter rätt gott! :)

Efter turen till affären ska jag plugga lite körkortsteori. Ska försöka plugga minst 2 timmar varje dag så att det fastnar ordentligt. På fredag ska jag ut och köra min andra lektion :)


Nu ska jag väcka liv i sömntutan <3
Ha en bra kväll!



Sökte på Friskis&Svettis och den här bilden kom fram haha!



Det är sådär man inte vill se ut ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0