Trött och lite tjurig

Nu börjar min helg eftersom jag är ledig imorgon och det känns skönt. Det som känns mindre kul är humöret..
När jag har jobbat en längre och tung period så har jag tömt alla batterier i kroppen, man har varit trevlig, allert, pigg och glad. Har gjort tusen saker och passat upp på alla.
Så när jag har min första kväll eller dag innan ledighet så blir jag alltid på dåligt humör, kroppen säger ifrån så fort jag rör mig och jag känner mig bara allmänt ledsen. Det är inte så att jag tycker synd om mig själv utan jag är bara helt slut fysiskt och psykiskt.
Lite off helt enkelt.

Kl 19 ska jag ner till Friskis och köra skivstång, motivationen är lika med noll. Efter träningen ska vi väl laga mat men jag hittar inge ork till det heller.

Ni märker att humöret är sämst just nu, så jag ber om ursäkt om jag är otrevlig.
Nu ska jag vila i soffan tills det är dags för träning.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0