Veckan som kommer..

Det är söndag och jag började morgonen med att kolla hur min kommande vecka ser ut. Jag kommer ha 2 intensiva veckor nu framför mig och jag måste verkligen fokusera så jag inte tappar förståndet!
Det är allt mellan jobb, födelsedagar och körlektioner!

Veckan som kommer består mest av jobb och imorgon ska jag ta min första körlektion på körskolan. Det känns rätt spännande och jag hoppas att jag inte gör bort mig totalt.

Jobbar mån-tors och på fredag ska jag ut och köra igen. Är ledig fre-sön och det är rätt skönt :)

Veckan därefter kommer vara kaos!

Är visserligen ledig lör-fre men jag har 1000 grejer inbokade!
Mån-tors är det teorikurs samtidigt som jag har körlektioner inbokade och en tvättid!
Jobbar fre-sön och ska även fira Jennifer som fyller 23 år! :)

Det värsta som skulle hända är att man blir sjuk och måste hålla sig i sängen. Min värld skulle gå under då!

Men idag är det fortfarande söndag så jag ska verkligen ta vara på timmarna som är kvar.
Vid 13 ska jag in till Södertälje för att träffa Camilla och Angelica, hoppas Sara hänger på också! :)
Vi ska nog fika/luncha och bara snacka av oss vad som händer i våra liv, har inte träffat tjejerna på väldigt länge och jag behöver en update :)
Vid 16 åker jag mot Syd för att hoppa på tåget tillbaka till Kholm och sen väntar en myskväll med Micke <3

Ikväll kommer det bilder på bebisen! :D


Nu ska jag fixa iordning mig och plocka ihop mina saker.
ha en mysig dag!
kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0