Vilken rolig lördag!

Är i Nykvarn nu hos mina föräldrar :)
Nyss var jag ute och körde med min brorsa Robban och det gick bra! Sladdade runt lite i byn och det kändes som att det gick skapligt. Jag kan iaf starta bilen och rulla framåt haha! Nu vill jag ut och bara köra ännu mer, har nog lite adrenalin kvar i kroppen..

Om en stund ska jag äntligen få träffa min andra bror Johan med sin bebis! :D
Det känns som ett lyckorus i hela kroppen att jag äntligen ska få ta hand om och krama en bebis! Jag har längtat!
Själv ska jag vänta några år men det skulle inte vara helt fel att ha en egen rätt så snart. Vill fokusera på mina operationer ett tag nu :P

Men men, vi ska snart röra oss och ikväll sen blir det lyxmiddag och bastu.
En perfekt lördag på landet :)

Ha en härlig dag!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0