Ett av livets alla måsten!

Nu har man varit på Ullared och det va som jag tänkt mig, en massa billiga saker och folk som tror att världen går under imorgon och måste bunkra! :)
Men det va en rolig roadtrip med pappa, han hittade grejer och verkade rätt nöjd över att sitta brevid mig när ja körde ner hela vägen till Ullared!



 

Handlade som en tok och nu ska jag packa upp mina kassar och efter det blir det fika :)

Sista semesterdagen och jag känner mig lite splittrad över hur det känns..mest tråkigt men kanske lite skönt att komma igång med vardagsrutiner igen. Sommaren fortsätter ju några veckor till och jag hoppas att det blir bättre väder så man kan ladda på med lite sol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0