Försöker vända tillbaka dygnet..

Jag har blivit en nattuggla, kan sitta upp till 2-3 utan problem och sen när jag väl lägger mig så är jag klarvaken. Nu har jag varit uppe sen halv8 men känner mest för att gå tillbaka till sängen och sova några timmar till. Måste bryta detta till jag börjar jobba igen! Får hitta på en massa saker för att hålla mig vaken..

Annars vet jag inte vad jag ska hitta på idag, ingen är sugen på att hänga med till Allsången så jag håller mig nog hemma. Kan ta en sväng på stan och kolla runt lite och sen måste jag plugga teori, igår vart jag sömnig bara jag kollade på boken.

Nu ska jag vattna blommorna så jag inte sjunker tillbaka i soffan.
Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0