Första dagen är gjord..

Nu är det bara 3 veckor och 6 dagar kvar nere på MAVA och det första dagen gick sådär, det vart några missar då jag glömt bort ca 80% av allt som ska göras men passet gick fort. Efter jobbet gick jag vidare till körskolan där jag körde en timme och  även där vart det några småmissar men allt som allt gick det bra :)
Sendess har jag vilat i 2 timmar och nu vankas det snart wok.
Ikväll blir det Falk filmen och jag ska gå och lägga mig tidigt så jag kan ta igen all förlorad sömn sen inatt, fy vad jag levde rövare, hoppade upp och ner, drömde om läskiga tanter och att jag krockade mot betongklumpar..inte konstigt att jag känner mig lite seg i huvudet idag!

Imorgon kör jag ett kvällspass och det ska bli skönt med sovmorgon, ska även till körskolan igen och finslipa lite mer och handla, kylskåpet ekar nästan tomt.

Nu måste jag titta till maten. Ha en härlig kväll nu när solen börjar smyga fram.
kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0