Fredag 1 juli

En sommarmånad har passerat och nu återstår det juli och augusti, hittills känns det okej med väder och så men jag börjar få lite smått panik över tanken att snart börja jobba igen, mina sista två veckor måste tas till vara, varje minut och varje sekund..
Idag har jag haft en kanondag, träffat mina härliga tjejer för fika, läst tidningar och ätit jordgubbar. Dagens bästa var nog filmerna hos Sandra, mer snack är filmer men det blir så varje gång, en massa snack om kärlek, killar och lite mer kärlek. Vad skulle livet vara utan kärlek? lycklig som olycklig..
Känner mig lite sentimental, sådär lagom mysig och lugn och Nykvarn känns fortfarande som hemma. Mamma som tjatar och pappa som sitter och mumlar framför tv:n. Som det alltid är :)

Nu ska jag gå och sova, imorgon ska jag köra och sy mina stolsdynor. Det kan bli spännande!
Ha en härlig kväll allesammans och bara för att sprida lite kärlek så uppmanar jag er att krama någon eller något, bara ös ut kärlek!

Tack&Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0