Helgen gick fort..

Jag börjar känna mig som folk igen och det är skönt att jag börjar veckan med ett kvällspass. Just nu har jag uppdaterat min kalender med planer för månaden ut och hela augusti. Det blir jobb och ännu mer jobb, är kvar på MAVA till den 19 augusti och sen går jag tillbaka till UVA/OP igen v 34. Längtar redan till mina lediga helger!

Innan jag ska gå till jobbet så ska jag ner på stan för att handla lite till maten, ska röra ihop spagetti carbonara och magen skriker efter ordentlig mat, åt lite väl dåligt under helgen..
Är hungrig som en varg nu och ska få i mig lite frukost.

Hoppas ni alla får en bra start på veckan

Idag håller vi en tyst minut för alla offren i Norge, det är en tragedi som aldrig kommer att glömmas och ett vidrigt brott gjort av en galning. Kl 12 kommer jag iaf tända mina ljus och sända mina tankar till grannlandet.






Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0