Jävla uppkörningsnerver...

Har precis kommit hem efter min sista körlektion innan jag ska köra upp och fixa teorin, avslöjar inga datum men det börjar närma sig. Känner redan nu hur jäkla nervös jag kommer att vara, kommer säkert göra alla tabbar som man absolut inte får och jag vet att jag kommer börja grina som en 5 åring om det inte blir godkänt..
Jag ska försöka att hålla mig lugn, tänka positivt och plugga teori som en galning så har man iaf satsat 110%!

Innan körningen träffade jag Kerstin&Selma, himla mysigt och roligt att se hur hon växer och blir bara sötare för varje dag! Vi fikade och gnällde lite över våra män ^^
Om en stund ska jag, raringen och Elena åka mot Malmköping, det löste sig med jobbtider och sånt så nu ser jag framemot att gå på marknad och kolla på alla fina grejer :)

Nu ska jag fixa lite innan vi far iväg.
Ha en bra kväll allesammans!
kram

Underbara Selma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0