Jobbhelg

Vid halv 3 ska jag köra kvällspasset på MAVA och imorgon kör jag dag mellan 7-15, rätt skönt med kort helg. Är ledig sen på måndag och det är lyx!

Igår var jag, babe, Elena och Jonas på Malmamarknaden och det va massor med folk och ännu mer saker, hittade böcker, godis, ett halsband och spritsgrejer till när man ska garnera kakor och tårtor, kunde handlat 1000 saker till men energin försvann med att de packade ihop sina grejer på kvällen. Såg även Jay Smith och jag trodde att han skulle låta skit live men han va helt okej, bra bilmusik!

Nu ska jag bara vila och ta det lugnt innan jobbet. Får hoppas att det blir en lugn kväll och inte en massa stress och spring.


Ha en fin dag!
kram

Tatueringssuget har börjat vakna igen! Himla fint vid nacken!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0