Min dag har bara försvunnit..

Imorse vaknade jag pigg och glad, åt frukost och duschade. Jag och Micke hade tänkt att åka till smultronstället och äta glass men det vart inget av det då migränen kom smygande. Nu sitter jag med nack och ryggont som är en av biverkningarna som 1 av 10000 personer kan få, blir inte förvånad då jag alltid får nå speciell biverkning av migränmediciner.  Just nu känns det rätt okej, hittade nya tabletter på apoteket som verkar fungera så jag får nog bunkra.

Ikväll ska vi på bio, det blir sista Harry Potter filmen kl 20.30 och jag hoppas att migränen gått över till dess. Ska ut och äta nått innan så man är beredd på en massa spänning!

Vi tar smultronstället imorgon då vi firar 5 år och 4 månader och jag hoppas att det blir en fin och mysig dag :) <3

Nu ska jag lägga mig i soffan igen och kolla på alla repriser.
Ha en fin dag!
kram

En glass från smultronställets meny :D
Rock´n Roll!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag åt den glassen förra året faktiskt! Den är go, förutom den jädra munken. Men den gav jag till Joar, tror han åt upp den.

2011-07-14 @ 13:21:36
URL: http://fastofats.blogspot.com
Postat av: Julia

Ja jag va sugen på den men tog en med massa choklad och brownie :D

2011-07-14 @ 19:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0