Myser med min nya filt

Jag vart så sugen efter nått färgstarkt efter alla fina bilder igår och hittade en perfekt filt från Åhlens när jag tog en runda på stan :)

Mitt nästa projekt nu när jag känner mig nöjd med köket blir sovrummet, vill ha ett romantisk och färgglatt rum där man kan njuta och vara glad. Funderar på att ta bort den bruna fondtapeten och kanske köpa en nya byrå och sätta upp lite tavlor. Ska kolla runt efter inspiration och drömma mig bort. Kvällen blir lugn, har pluggat teori och det känns som det sitter rätt bra. Har ätit mat och nu väntar jag på allsången, hade hellre velat vara där men tv:n funkar också.


Ha en fin kväll

kram

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0