Nu börjar det klia i fingrarna!

Dum som jag är kollade jag på Ullared programmet och känner nu ett väldigt stort behov av att handla grejer, det blir inte bättre av att jag troligtvis åker dit med pappa på lördag! :D
Har gjort en shoppinglista och ska snart kolla lite mått för gardiner och vad som kan behövas.
Kommer att kolla mest efter tyger, dukar, bäddsett, gardiner, lampor och lite kläder lagom till hösten. Lika bra att ladda med det nu när vädret är mer höst än tropisk sommarvärme..

Åker till Nykvarn imorgon för att komma iväg så tidigt som möjligt sen på lördag mot Falkenberg och Sveriges största shoppingmecka! :D
Jag kommer övningsköra och det ska bli spännande att se hur det går, kommer säkert behöva 10 pauser men för eller senare kommer vi nog fram!


Hoppas Morgan jobbar :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0