Om några timmar är man på väg till Västerås :)

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 17 så jag kan kila ner till tvättstugan, raringen kommer även hem så då ska vi nog laga ihop lite mat. Det har varit en seg dag pga migrän som jag har kämpat emot men nu börjar det kännas bättre efter 3olika tabletter, 2 timmars vila och en kall handduk på huvudet, så typiskt att man ska få det nu när man ska iväg och allt..
Jag&Jenn och Lisa ska iväg på Power Meet i Västerås, det blir första gången för mig och det känns lite spännande!
Vi ska kolla på en massa bilar, gå på marknad och tälta, det ska bli kul att se hur vi klarar att sova alla 3 i ett tält när alla håller på med nått på nätterna, jag snackar så det kan ju bli underhållande!
Jag hoppas att vädret blir kanon, det ska bli sol och rätt varmt och regn sen lagom på söndagen när vi ska bege oss hemåt igen.

Nu ska jag kolla över packningen lite. Ha en trevlig helg allesammans!
kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0