Vilken grå morgon :(

Vaknade upp härligt utvilad och hoppades på lite sol men möttes av gråtunga moln och regn, hösten kommer alldeles för tidigt iår! Vi svenskar behöver solen mer än någonsin nu när mörkret lägger sig över oss 6 månader om året!
Mitt humör sviker för övrigt just nu, känner mig inte alls redo för att börja jobba och jag skulle vilja fly landet några månader istället. Men jag tror att det kommer bli bra, får bita ihop..

Idag åker jag till Nykvarn för att ladda inför morgondagen, det blir en tidigt start imorgonbitti så jag behöver all vila jag kan få. Först blir det sushi nere på stan, känner ett stort sug efter misosoppan som värmer härligt i magen :)

Nu ska jag mäta mina fönster och sen göra mig iordning.
Ha en fin dag trots skitvädret, eller vänta..det ser ut att spricka upp, hoppas hoppas hoppas på lite sol!


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0