Vilken tuff helg!

Jag trodde aldrig att jag skulle hamna på en raggarfestival med bilar, bärs och brudar men jag hamnade i Västerås och det va himla trevligt! Mycket folk, fina bilar överallt och man vart lite sugen på att skaffa en egen cruiser! Fredagen va jobbig med migrän men på lördagen var jag på fötter igen och det vart marknad, crusing och massor med mat&dricka :)

Delade tält med Jenn&Lisa, vi alla levde rövare under sovtimmarna så jag måste nog ta igen 2 förlorade nätter, inte lätt med 3 brudar i ett tält ;)

Kvällen nu blir lugn, ska packa upp och planera veckan som kommer, sista semesterveckan dessutom! Känns lite ledsamt men jag ska fylla den med en massa roliga händelser så jag är lagom slö sen när det vankas jobb ^^


Fler bilder kommer på facebook, kika på alla fina bilar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0