1:a Juni!

Idag går vi in i den första riktiga sommarmånaden men det känns som om vi fortfarande är i början av maj. Vädret har väl varit bra tillochfrån men nu vill jag bara ha sol och värme i 3 månader framåt! :)

Just nu sitter jag och funderar på frukost, har sovmorgon då jag börjar 11.30-20.45 och jag hoppas att det blir ett lugnt pass, är inne på min 5:e dag med jobb och nu känner jag mig trött, som tur är så är jag ledig tors-fre för att sen jobba lör-sön. Man får tänka att om 3 veckor har man semester! :D

Påtal om semester så tänker jag ut vad jag vill göra, börjar bra med bröllop i Uppsala, sen blir det midsommar som troligen firas ute hos Lisa och hennes föräldrar.  Nångång i början av juli vill jag åka på kryssning och då blir det nog Tallin med Micke, en tripp till Göteborg och Ullared vill jag också klämma in :)

Nu ska jag dammsuga och göra mig iordning.
Ha en fin dag allesammans!
kram



Känner en stark längtan efter att stå på en stor äng med tusentals blommor och bara känna att sommaren är här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0