Dag 4 :)

Idag bjuder jag på något grönt

Bilden är från Djulö badet :)




Har spenderat större delar av dagen nere på Djulö med Jenn, Jesper och Lisa
Det vart en massa sol, glass och skvallertidningar. Jag måste ner till bokhandeln i veckan och bunkra med lite spännande deckare, det är ett måste för sommaren!
Efter allt solande åkte vi hemåt, bytte om och jag lyckades somna i soffan, det tar ju på krafterna att pressa i solen..
Vi gick sen ett samlat gäng till stadsparken för lite mat och häng vid fontänen, maten slank ner och vi satt kvar en stund för att bara njuta av av en mätt mage och kvällsolen :)
Vart sugen på glass igen och provade nått nytt från 7eleven, supergod cooler med kaffesmak, som milkshake med lite is och kaffe, satt fint efter all flottig mat. Vi hängde utanför tills alla va sega och vände hemåt.

Dagen har verkligen varit sådär skön som en ledig dag ska vara, har bara slappat och fått en hel del färg på min vinterbleka kropp, så som jag har längtat efter solen! Lite sveda på armarna och nacken får man räkna med ^^


Nu ska jag snart ta en dusch med lite skrubb.
Ha en fin kväll!
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0