Dagens planer

Solen har nog rymt till andra sidan jordklotet så man får hitta på något roligt att göra inomhus idag..
Längtar efter att kunna ligga nere på stranden igen, läsa en bok och verkligen ha semester!

Idag blir det att städa undan en massa saker, damma och dammsuga. Kan vara rätt skönt med en ordentlig städning så slipper man tänka på det under några dagar. Ska även plugga teori och sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske baka nått gott.

Nu blir det frukost och sen ska jag börja plocka lite.
Ha en fin dag och hoppas på sol nånstans i landet!
kram


Det enda jag behöver är en sol, en strand med brygga och lite gott att dricka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0