En helg i kärlekens tecken <3

En bättre start på semestern kan man inte ha, just nu sitter jag invirad i mystäcket och morgonrocken med en kopp té och väntar på att Gossip Girl ska börja. Känner mig riktigt avslappnad och bara sådär härlig...

Helgen har varit toppen, vi åkte mot Uppsala igår och checkade in på hotellet, vilade och gjorde oss sen iordning inför bröllopet i Gamla Uppsala :)
Behöver ingen lång redogörelse utan hela cermonin va otroligt fin, älskling sjöng, paret kysstes och kärleken flödade bland alla 100 gästerna och allt va bara otroligt vackert! Finare par kan bli svårt att hitta och jag måste erkänna att tankarna på ett eget bröllop var inte långt borta, jag ska nog göra som alla småtjejer och klippa och klistra ihop mitt drömmbröllop i en scrapbook ^^
Vi fortsatte kvällen i en resturang i närheten och kvällen fylldes med tal, sång och en massa fina minnen och framtidsblickar för brudparet, en och en annan tår fälldes och man vart alldeles matt av all kärlek!
Vi åt mat, dansade, fikade och firade Linda och Björn tills det var dags för dem att åka till hotellet där de skulle spendera bröllopsnatten, jag och raringen åkte tillbaka till hotellet där vi bäddade ner oss och bara myste :)

Det vackra brudparet :)

 

Kände mig himla fin :)

 



Idag vart det färd hemåt och innan laddade vi med hotellfrukost, mycket trevligt och gott, det skulle man ha hemma varje dag! Får handla hem lite godsaker så man börjar dagen på bästa möjliga sätt :)
Det vart några stopp på vägen hem, först lite shopping och sen hamnade vi på en enormt stor godisbutik, det fanns över 1000 olika sorters och det kändes som en perfekt avslutning av helgens äventyr, nu har jag nog godis för hela sommaren!

Som ett barn på julafton!


 

Kvällen blir lugn, tv och sen läggdags, man blir lite sliten av att åka bil och jag satt och tänkte på när jag själv sitter där med min bil och kan åka vart jag vill, det börjar närma sig mer och mer till dagen jag ska köra upp och nu gäller det bara att plugga och köra massor så man fixar det! Det blir nog semesterns enda måsten :)

Nu ska jag krypa tillbaka ner i soffan och kolla när raringen spelar tvspel.
Ha en fin kväll
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0