Första semesterveckan är gjord..

Jag får lite ångest när jag tänker att nu är det bara 3 veckor kvar av semestern, känner mig inte direkt ledig utan mer rastlös och ibland lat eftersom alla rutiner försvinner. Därför ska jag ha iaf nån rutin varje dag nu veckorna som kommer, ta en promenad, plugga lite teori och kanske pyssla med nått.
Veckorna som är kvar blir lite mer händelserika, först en tur till Nykvarn, lite shopping i storstan, hälsa på Johan,Marika och Zeth, träffa tjejerna i Nykvarn/Södertälje och sen vankas kryssning med raringen och förhoppningsvis power meet med Lisa&Jenn. Man får hoppas att det blir kanonväder så man kan ta premiärdoppet och lägga sig på nån strand nånstans innan man börjar jobbet igen..

Ikväll kollar ja på Foo Fighters och om jag orkar hålla mig vaken så blir det besatt inatt.
Imorgon blir det en tur på stan och sen ska jag fixa lite hårfärg, det är dags för lite uppfräschning :)

Ha det fint!
kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0