Hylljäkeln är uppe!

Efter ett antal månader och suckar så är den uppe, kanske inte så mycket för världen men den är fin för mig!  Raringen hjälpte mig och jag känner mer och mer att jag måste lära mig att borra,snickra och pyssla med inredning och alla slags möbler. Känner mig så okunnig att man nästan skäms..
Tänk om man bodde själv, det kulle ju bli katastrof!

Snart blir det en tur ner på stan med Jenn och sen ska jag plugga lite körkortsteori och städa.
Ha en fin dag

Träbokstäverna fick jag i present och hyllan är köpt på Chili i Norrköping, tavlan med muffins är från kalaset. Jag ska hitta lite finare ljus att ha till men de gröna får duga sålänge :)


 

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0