Känner redan hur det pirrar i magen!

På onsdag åker jag till mamma&pappa för några härliga sommardagar :)
Har 2 måsten och det första är en tur till Sthlm och kolla in Beyond Retro och det andra är att övningsköra.
Kan redan nu känna känslan av att traska in i butiken och titta på alla underbara klänningar, sjalar, väskor och skor! Man vet inte riktigt vart man ska börja utan det är vackra saker överallt!
Butiken är ett måste att besöka och om man har lite tur så kan Elsa vara där ^^

Idag vaknade jag av mig själv 06.30 och nu sitter jag och tittar på tv, snart blir det lite frukost och sen snabbstädning.

En rätt skön start på en ny vecka, nu blir det frukost!
kram


Från butiken på Drottninggatan i Sthlm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0