Ledig och lat! :D

Efter 5 dagar med jobb så känner jag mig lite sliten, det har varit tuffa pass varje dag och det tar ju på energin.
Men idag och imorgon är jag ledig :)
Skulle hängt med till Linköping med raringen och en massa grabbar men kände att jag stannar hellre i stan, om man ska åka och shoppa så ska man ha massor med tid och jag tror inte killarna ville hänga kvar där flera timmar. Det får bli nån annan dag.

Jag ska snart få i mig lite frukost och sen klä på mig, vädret ser inte så lovande ut så jag får nog klä på mig ordentligt. Hoppades på sol men vädergudarna är inte med oss idag..
Efter all fix så ska jag ner på stan och kolla efter nå bra frisörsalong, måste klippa bort mina superslitna toppar och få luggen lite jämnare. Sen vill jag pierca örat och fika nånstans :)

Nu ska jag göra mig klar och sen kila. Ha en bra dag!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0