Migränhelvete!

Jag vet inte varför jag har fått skiten men satan va trött jag är på den just nu, det började redan igår när jag o Lisa va i Norrköping. Huvudet kändes tungt, det va varmt och såklart glömde jag solglasögonen. När jag kom hem gick jag och la mig och lyckades somna i 2 timmar..
Kvällen va lugn men sen kände jag igen att det började flimra för ögonen och att jag hade ont i huvudet. Under natten sen vart det som en smäll och jag mådde skit, kunde inte somna och jag skulle lugnt kunnat skjutit bort min vänstra halvan av huvudet där smärtan alltid sitter. Men som tur va har jag nya tabletter som jag fick från akuten, tog 2 och väntade tills det skulle släppa och efter 2-3 timmar måste jag somnat och nu känns det mycket bättre..
Ville inte ringa och sjukanmäla mig det sista passet så det känns som om jag har kämpat som en dåre för att det ska försvinna..
Migränen kommer som ett brev på posten varje gång jag är ledig från jobbet, känns ju kul att  när man väl vill vila eller göa nått kul så ska det alltid komma ivägen. Får hoppas att det inte kommer nå mer under helgen då vi ska på bröllop.

Ville bara gnälla av mig lite, nu ska jag baka och sen göra mig klar för jobbet. Sista passet innan jag går på semester! Alltid något :)

Ha en härlig fredag
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0