Mot Nykvarn :)

Idag åker jag till mamma&pappa och stannar där en vecka, ska bli skönt att bli lite ompysslad, kunna gå ut i en trädgård och sola, plocka jordgubbar och sen träffa härliga tjejkompisar :)
Idag ska jag träffa min bror med bebis och det ska bli mysigt, resten av dagen ska jag hjälpa mamma med att fixa på tomten. Imorgon bär det av till Sthlm och sen blir det att träffa lite folk och övningsköra resten av tiden. Raringen kommer till mig på söndag då vi åker på kryssning på måndag, kommer bli kul att handla taxfree!
Håller alla tummar och tår att vädret blit fint och att man kommer hit igen brun som en pepparkaka.

Tåget går 13.00 så jag måste skynda mig och packa ner alla grejer, det blir en hel del för en vecka!
Ha en härlig dag så uppdaterar jag igen när jag har tid och lust :)

kram


Min bror Johan och Zeth :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0