Nedräkningen har börjat :)

Idag hade jag mitt sista pass på MAVA innan jag går på semester, V 29 kommer jag vara där 4 veckor framåt och just nu känns det skönt med en paus. Veckan som kommer jobbar jag mån-ons och fredag och sen har jag äntligen semester!
Dagen har varit bra förövrigt, migränen känns fortfarande men är inte lika tung och jobbig, mer som en molande huvudvärk och det känns som om huvudet väger några extra kilon. Som tur är har jag supermigränmedicin redo om det skulle blixtra till igen. Vägrar att hamna på akuten igen med ett snett ansikte..

Jag hoppas att den här veckan går fort, ihelgen åker jag och raringen med hans familj till Uppsala för bröllop och jag ser framemot att bo på hotell, klä upp mig och bara mysa i kärlekens tecken <3

Nu ska jag tvätta bort sminket och krypa ner under täcket med en bra bok.
Ha en soft kväll
kram

 

Jag vill ha en hängmatta, ska kolla hemma hos mamma o pappa sen om de har nå bra träd

:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0