Man är iaf ingen badkruka :)

Godkväll, sitter nyduschad och funderar på alla saker som jag borde ha gjort nu på kvällskvisten..
Det har varit en rolig dag med shopping på stan med Jenn&Lisa, sen färgades mitt hår och det vart fint :)

Har även badat med Micke och hans grabbgäng och efter det fick jag i mig lite kebab vid Sibylla.
Efter allt hamnade jag i soffan och runt 18tiden lyckades jag somna som en stock och har legat där sendess. Vart helt slut och ju mer jag tänkte på allt som jag behövde göra desto mer sjönk jag ner i soffan..

Nu måste jag ta mig i kragen och börja packa inför en vecka hos mamma&pappa plus kryssningen nästa måndag till Tallin. Åker imorgon och kommer hem igen till Kholm nästa onsdag men jag kommer uppdatera er från Nyvarn sen.
Nu måste jag slita mig från soffan och börja packa!
Ha en fin kväll
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0