Pingstkyrkan är kanske inte så tokig..

Iaf inte deras secondhandaffär :)
Tvingade med mig Micke till Pingstkyrkans secondhandaffär för att lämna av lite gamla kläder och skor. Gick självklart in och tittade efter lite roliga grejer och kom hem med nytt, det brukar ju vara så, töm och skaffa nytt :)
Kvällen blir lugn och jag ska fixa lite inför morgondagen, kanske lägga en soft ansiktsmask, lite inpackning i håret och hoppa ner i badkaret. Först måste jag äta nått, har ceasarsallad som väntar i kylskåpet.

Ha en fin kväll.

kram

Fynden från butiken

en söt burk och en mega temugg med tallrik, gillar gult!





Börjar snöa in mig på rosa/orange, gillar kombinationen! :)



Och kom ihåg Gud hör dig! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0