Startar morgonen med städning och MTV

Jag hade en hemsk start på morgonen men nu känns det som om det börjar vända, jag har städat, diskat och precis ätit frukost. Är ledig idag och imorgon och det behövs när jag har sovit uruselt om nätterna flera dagar i rad...

Idag ska jag ner till körskolan för att boka in några lektioner och sen kolla när det finns uppkörningstider. Känner att jag behöver finslipa lite och teorin måste jag börja plugga på ordentligt, somnar bara ja öppnar boken.
Efter det tar jag en runda på stan, ska fixa lite och handla.

Vädret är helt värdelöst, det är superkvavt och det känns kladdigt och svettigt men solen lyser inte. Hellre att det blir storm och sen strålande solsken än att hålla på kvävas av syrefattig luft. Det ska tydligen vara sånthär väder hela dagen så jag ska nog hålla mig lugn. Kanske baka nått roligt eller ta en secondhandrunda i stan.


Nu ska jag svalka av mig i duschen och sen göra mig iordning.
Ha en soft dag!
kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0