Tog en liten roadtrip till Norrköping :)

När det är röd dag i Kholm så betyder det att alla affärer är stängda och staden är så gott som tömd på folk. Det lärde jag mig idag när jag, Jenn o Lisa skulle ses nere på stan för att kolla runt lite och fika. Hela centrum va tomt och ingen butik va öppen! Jag som hade tänkt att klippa mig...

Men som tur va hittade jag en smyckesaffär som var öppen och jag tog chansen att pierca örat! Det vart så fint!

Gick efter det vidare hem till Lisa där vi fikade och sen funderade vi på vad resten av dagen hade att erbjuda och vi kom på att Norrköping är ju inte så långt borta! Tog min lilla rallybil som Lisa fick köra och vi styrde kosan mot Ingelsta :)
Riktigt skönt att åka utan grabbarna som ska stressa och skynda överallt, nu va det bara vi tjejer och det va väldigt kul! Gick runt och hittade en masa fina saker..

Kom nyligen hem och känner mig seg, det blir nog en lugn kväll med lite vattenpipa om jag orkar plocka ihop den. Kom över om ni är sugna!

Ha en soft kväll allesammans
kram

Bilder på min piercing och inköp :)

Det blir några bilder på mina öron ^^




Shorts från H&M



Gina&Cubus



Älskar ringen!





Ny earcuff, båda från Glitter :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0