Utegångsförbud

 

Jag har hållt mig inomhus större delar pga av migrän, huvudet har varit tungt och jag har bara känt mig helt matt. Det bästa man kan göra inomhus är att kolla på film och jag hittade en som passade perfekt.

Har alltid varit faschinerad av utomjordingar, i lågstadiet redovisade jag på roliga timmen om aliens och berättade en massa historier om folk som blivit kidnappade och besökta.

Jag vet vad jag tror på och jag fick lite gåshud när jag kollade på filmen, se den om ni gillar det onaturliga!

 

 

För att sen komma tillbaka lite till verkligheten kollar jag på en urtöntig film, man behöver inte tänka så mycket utan bara kolla och matas med skit :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0