14:e mars

Då var det måndag igen och jag är ledig :)

Har gjort mina måndagsmåsten, vattnat blommorna, städat undan från helgen, fixat disken, bäddat sängen, kollat schemat för veckan och piffat upp kuddarna i soffan så nu är jag nöjd!
Om en stund ska jag möta upp Jennifer för att sen gå till Mixit som har utförsäljning, lite nya inredningsgrejer till lägenheten skulle vara roligt! Är så sugen på att byta ut allt och fräscha till lite. Så fort det blir varmt ute så ska jag och Micke rensa vårt förråd för att sen skapa plats för alla grejer som finns i lägenheten.  Jag ser framemot att bara rensa ut massor!

Resten av dagen ska jag plugga teori och sen vid 5 blir det träning på Friskis. Behöver även fylla på lite i kylskåpet så en tur till Willys blir nog bra.


Nu ska jag fixa iordning mig.
Ha en bra start på veckan!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0