Äta, sova, jobba, äta, sova, jobba..

Såhär ser mina vardagar ut just nu, man går och lägger sig, vaknar, går till jobbet, äter, slutar, går hem, lagar mat och sen somnar man som en stock i soffan. Det har varit en jobbig vecka hittills!
Det känns tråkigt när man inte orkar att göra nått annat och mitt dåliga samvete knackar mig på axeln.
Jobbar nu torsdag och fredag och jag hoppas att det lugnar ner sig lite på op schemat.

Men jag ska bita ihop och längta till helgen, då åker jag och raringen till Sthlm för att kolla runt lite och sen åka till mina föräldrar. Vi ska ha en riktig myshelg! Vi båda behöver göra något kul och släppa vardagstristessen lite.


Nu ska jag se på tv och sen gå och lägga mig.
Kram godnatt


 

Kollar på en ny serie, den är rätt spännande!

Blue Bloods på tv4.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0