Det är lyx att vara ledig mitt i veckan :)

Godmorgon!
Har precis ätit frukost och kollar tåg till Nykvarn. Min bror fyller 30 idag och det ska firas hos mamma&pappa med paket och smörgåstårta :)
Det blir bara en tur över dagen och jag hoppas att tågen går som de ska.

Är ledig idag och imorgon och det känns väldigt skönt. Får sova ut ordentligt och ladda inför helgen sen på MAVA. Imorgon har jag körlektion och resten av dagen ska jag bara ta det lugnt.

På nyheterna säger de att våren ska komma på en blixtvisit så jag ska försöka fånga lite värme! Oddsen känns rätt små när hela Kholm ligger under ett grått täcke av moln..

Nu ska jag klä på mig och innan jag hoppar på tåget ska jag köpa presenten, har nog en bra idé! Ser framemot att träffa min moster med kusiner, mormor och Johan&Marika med Zeth :)


Ha en bra dag allesammans!
kram


 

Robban :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0