En ny vecka!

Jag har sagt det förut men säger det igen, det är lyx att vara ledig på en måndag!
Sitter just nu och pluggar körkortsteori och gäspar, läser ett fruktansvärt tråkigt kapitel och det känns som om inget fastnar. Jag brukar ha lätt för att plugga och lära men det här tar emot, jag är inte dum i huvudet men när det kommer till teknik och räknegrejer så är jag lite lost. Det är inte min genre men jag ska bita ihop och lära mig!
Tänk om det fanns ett litet chip med all information som man kan behöva och bara stoppa in det i huvudet.
Som ett USB minne till hjärnan. Det sitter säkert nå liten kinesgubbe och fixar med det just i det här ögonblicket! Spännande!

Annars hade tänkt spendera dagen i mina mysbyxor med flottigt hår och osminkad men vid 14 ska jag släpa ner mig till stan för att fika med Jenn&Lisa, ska bli trevligt. Ber redan nu om ursäkt för mitt flottiga hår men lite smink ska jag nog kunna fixa..

Nu måste jag göra iordning mig så jag inte skrämmer ihjäl folket på stan.
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0