En rastlös själ

Jag sitter hemma själv och funderar lite på saker som jag vill göra.
Vill oftast ha flera projekt igång samtidigt men just nu känns det som om allt står stilla, inget händer eller går framåt.

Det första jag tänker på är körkortet, motivationen finns inte längre där och jag kommer ingenvart. Det vore jävligt surt att lägga ner men hur ska jag få tillbaka motivationen och orken?

Nästa projekt är att fixa om i köket, få det precis som jag vill ha det. Vitt med färgstarka detaljer. Men där händer det inte så mycket heller. Har visserligen snackat med en kille som kanske kan hjälpa mig att tapetsera och det är väl alltid nått.
När man väl har fixat i köket så är det bara resten av lägenheten kvar, sovrummet och utrensing av saker är prio 2.

Sen börjar det närma sig födelsedagsfirande. Visserligen är det runt 1 månad och några dagar kvar men jag vill ju planera nått kul! Är sugen på en kryssning till Tallin med lite shopping och kultur.
Har blivit så sugen för övrigt att resa, en weekend till London, en tur till New York och solsemester i turkiet vore inte helt fel. Får fundera lite över mina semesterveckor sen också, om jag tar mig i kragen med körkortet så ska det inte vara helt omöjligt med en roadtrip nånstans. Men jag måste hitta styrka och orken att komma igång igen.

Vart hittar jag den energin?


Nu ska jag kolla på tv och släppa alla funderingar.
Ha en trevlig kväll.
kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0