Fredag 18:e mars

När jag är ledig så brukar jag vakna på ett härligt morgonhumör, äta en mega frukost och traska runt i morgonrocken halva dagen men idag känns det inte lika roligt.
Kollegorna på jobbet pratade om att snön skulle komma tillbaka med snöstorm och jävligheter men jag hade hopp om att våren äntligen kommit för att stanna, men icke! När jag tittade ut på gården imorse så är det snö överallt och mitt härliga morgonhumör försvann..

Dagens planer är att plugga körkortsteori och sen gå ner på stan med Jenn för att äta sushi. Är så sugen! Efter det blir det fika hos Lisa och sen får man se vad dagen har att erbjuda :)


Jobbar sen lörd-sön på MAVA och det ska bli kul. Hoppas folk håller sig inne så jag får en lugn helg!

Nu ska jag klä på mig.
Ha en bra fredag och jag ska försöka bita ihop när det gäller vädret.

Kram




 


Ser ni skillnaden?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0