Idag blir det storstädning!

Jag har haft en bra helg på MAVA och idag är jag ledig :)
Har ätit frukost och sitter nu och funderar på dagens planer. Först ska jag klä på mig och sen ska jag gå och handla och efter det blir det städning. Det är nog 1 ton med grus i lägenheten och senare ikväll blir det tvätt och matlagning.

Veckan blir en repris av förra. Jobbar tis-tors, ledig igen fredag och jobbar på MAVA lör-sön. Lite trist att jobba lönehelg men som mina kollegor sa, "man spar ju pengar på att jobba"
Men som ni vet så brukar jag inte kunna hålla mig så nästa lediga helg vill jag till Norrköping och leta efter den perfekta vårjackan och skor :)

Nu ska jag klä på mig.
Ha en bra start på veckan!

kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0