Jag känner mig inte riktigt 100..

Redan igår kände jag mig konstig, magen strulade, fick sura uppstötningar och huvudet kändes väldigt segt!
Efter jobbet somnade jag av ren utmattning och sen när väl natten kom låg jag och svettades, vred och vände på mig. Fick några timmars sömn men nu vaknade jag av halsont, feber och magvärk. Nått känns helt fel..

Jag har fått i mig frukost och snart ska jag duscha. Sen blir det lite plugg i HLR boken och körkortsteori. Senare om jag mår bättre så ska jag gå över till Lisa för lite kaffe och bara snacka en massa strunt. Det blir allt som allt en väldigt lugn dag. Jag vägrar bli mer sjuk nu så jag ska dricka te och äta glass. Bästa medicinen!

Hoppas ni andra får en bra start på veckan.
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0