Lördag! :)

Jag har haft en bra dag på jobbet och nu sitter jag och planerar kvällen.
Vid 20 blir det Melodifestivalen och då vill jag mysa ner mig i soffan med något smaskigt! Är trött på godis och chips så nu kollar jag efter något enkelt att röra ihop..
Efter melodifestivalen ska jag ner till Lilla Krog för att lyssna på när raringen och Niklas ska spela. Det blir nog en soft kväll med en öl eller två och trevligt sällskap :)

Annars händer det inte så mycket, solen sken tidigare idag och man ser att snön börjar smälta bort så våren är nog på ingång!
Hela kroppen skriker efter sol just nu!

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa min bok. Mamma är som ett bibliotek så jag lånade hem lite böcker och den jag läser nu heter "Dotter önskas" av Katarina Janouch.


 

Ha en bra lördagskväll!

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0