Nu känner jag mig lagom mör!

Jag har haft en tuff men rolig dag! När jag kom till jobbet imorse så skickade dom in på på operation, va lite överflödig inne på UVA så jag fick hänga med en kollega inne på op hela dagen! Var med och tittade på 3 olika operationer och jag vart lika faschinerad vid varje, tänk så mycket man kan göra med människokroppen!
Vart lite sugen på att kolla hur mkt plugg det krävs för att bli operationssjuksköterska, det vore grymt!

Jag sprang nästan hem med en massa energi och adrenalin i kroppen och för att få ur det ur kroppen så har jag precis kört ett bas pass på Friskis. Passet är perfekt när man gillar att jobba med benen, styrka och balans. Kroppen känns rätt mör efteråt :)

Nu ska jag bara vila resten av kvällen.
Klockan 21 är det Desperate Housewifes och efter det blir det raka vägen till sängen. Kommer sova som en prinsessa efter dagens alla bravader!

Ha en soft kväll
kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0