Nu ser jag framemot min långhelg!

Det har varit en tuff men rolig vecka! Har sprungit som en dåre på jobbet och sen legat utslagen i soffan på kvällarna. Har varit usel på att träna men igår dansade jag på Friskis och det va så skönt att bara få skaka loss :) Får ta mig i kragen och köra några extra pass nästa vecka!

Ikväll börjar jag min långhelg, ska bara vara hemma och ta det lugnt, titta på tv och mumsa på ostbågar. Micke&Rille är i köket just nu och bakar ihop nått spännande så vi ska väl fika om en stund.

Jag är ledig lör-mån och imorgon åker jag och raringen till Sthlm för att bara ha en myshelg ihop :)
Stannar sen hos mina föräldrar till söndag och jag hoppas att min bror har tid att träffas så man får mysa lite med Zeth.

Nu ska jag lägga mig i soffan igen och vänta på fikat.
Ha en trevlig kväll allesammans!

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0