Tillbaka i Kholm :)

Nu har jag firat min bror, myst med Zeth, ätit mängder med smörgåstårta och träffat härliga släktingar :)
Vädret var superfint i Nykvarn och för första gången fick jag starka vibbar om att våren börjar komma, så himla skönt att vända ansiktet mot solen och känna värme!
Nu ska jag krama raringen lite och sen gå och sova.

Bjuder på några bilder :)


 

Jag och mamma gjorde 2 smörgåstårtor och dom vart så goda!




Min bror som fyller 30 :)
men ser ut som 25
!


Robban hade lite konkurens om uppmärksamheten ^^


Hade busen i famnen och han verkade trivas rätt bra :)

 

Det var allt för ikväll!

Godnatt :)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vilken fin blå blus! Tror det var den som var i senaste numret av veckorevyn!

2011-03-03 @ 10:27:25
Postat av: Julia

Tack! Den är köpt på Gina :)

2011-03-03 @ 11:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0