Veckan börjar lida mot sitt slut!

Just nu lever jag på mina reservbatterier, mitt huvud är fyllt till bredden med jobb, körning och HLR.
Min kropp är seg efter nästan en vecka utan träning då min hals har jävlats och jag känner mig väldigt spänd i rygg och nacke. Jag skulle behöva en helhelg på ett spa eller nått! Men jag biter ihop :)

Imorgon är det äntligen fredag! Det är inte vilken fredag som helst utan det är utbildningsdag för hela Op och Uva. Vi ska hålla på med HLR, brand och säkerhetsövningar och sen avsluta dagen med avdelningsmöte. Jag kommer vara helt död efter allt! Jag får inte gå hem heller efter utan ska ner till MAVA för att lägga klart mitt sommarschema...
Sen är jag ledig!!

På lördag blir det kanske en tur till Etuna, ska hänga med Jenn när hon ska tatuera sig och sen vill jag gå runt på stan. Tycker jag förtjänar lite shopping efter min galna vecka! Hoppas att solen skiner och att de blir en prefekt vårdag :)

Resten av helgen ska jag bara vila!

Ikväll pluggar jag HLR, äter mackor och ligger i soffan!
Ha en soft kväll
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0